Cahilanne evet benimde 5 haftalık iken oldu.Doktorumu aradım pembemsi leke gördüğümü söyledim bişey olmaz kırmızı gelmeyene kadar bişey olmaz dedi.Ertesi gece uzanırken bir anda ıslaklık hissetim bir baktım çamaşırım kan dolmuş başka hastaneye koştuk serum bağladılar iğne yaptılar Protestan düşük tehlikem yüksekmiş 1 ay boyunca Bebek tutunana kadar hep yerde yattım.Yeni yeni ayaklanıyorum sakın ihmal etme senin elinde olan bir şey değil bu başka bir acile görün derim