Gamzeabay Kızlar 34. Haftamdayım kasık ağrısı şikayetiyle gittim sancı çıkmadı fakat rahim ağzım kısalmış açılmaya başlamış 17 mm demdi 24 saat arayla 4 döz ciğer geliştirici verildi bu durumu yaşayan var mı ne zaman doğum yaptınız
Kbrbydk Gamzeabay onceki gebeligimde kısalma çoktu her kontrolde daha fazla kısalma oluyordu ama serklaj vardı. Artık 36 ya kadar mümkün olduğunca kalkmayın uzanin. Magnezyumu eksik etmeyin. Progestan fitil kullanın. İki üç hafta kadar dayansa yeter. Dinlenme bir nebze çare olabiliyor uzaması için. 36+ da dikişlerim alındıktan sonra kisalmaya rağmen 39+1 de doğum yapmıştım.
Aslinuur Gamzeabay 33+5 teyim tam 33. Haftaya girdiğimde benimde kısalmaya başlamıştı rahim ağzım şuan 1.5 a düşmüş banada ciğer geliştirici 4 doz iğne yapıldı nidicard magnezyum ve progestan kullanıyorum şimdi ve hep yatıyorum sizdr yatıyorsunuz değil mi
Lina34 Gamzeabay bnmde öyleydi ilkinde 29 haftada 16 mm indi pesser halka takıldı 34 haftada düştü sonra rahim ağzım 13 mm indi acilmam 3 cm idi 37 haftada doğum yaptm
Gamzeabay Kbrbydk bende serklaj yok 29. Haftamda gittiğümde de rahim ağzım 26 mm di serumlarla dinlenmeyle toparlanmıştı ama bu seferki çok kısalmış haftam erken daha kısalmaya devam eder mi
Kbrbydk Esescimm şimdi yine serklajli gebelik geçiriyorum.dun aldırdım serklaji. Evet ilki kadar kisalmasa da 22 leri gördük. Kisalma oluyor yani.
Kbrbydk ireemmtn29 ilk gebeligimde serklaj sonrası 6 ay boyunca yattigim için dikişler alınınca hareketlendim. Yürüdüm bol bol. Evde iş yaptim ayakta geçirdim. Doğumum zor olmasın diye fırsat buldukça hareket ettim yani.
Kbrbydk Gamzeabay belli olmuyor aslında. Kisalabilir de. O yüzden dikkatli olmakta fayda var. Progestan magnezyum kullanıyor musunuz?
ireemmtn29 @“umrumdadegil” Kbrbydk ya size de ilginç gelmiyor mu serklajla ilaçla kıpırdaman yat sonra alınınca rahat davran ama bebiş gelmek istemesin 🤭
Kbrbydk Gamzeabay anladım canım. Tavsiyem progestani da doktorunuza bir sorman. Emin ol çok faydası var. İleri haftaları görmeme yardımcı olur.
Gamzeabay Aslinuur Bende şuam dinlwniyorum yatıyorum devamlı nidicard be magnezyum kuşşanıyorum doktorunuz bir yorumsa bulundu mu bu durumla alakalı ne kadar ileriye atabilir bu ilaçlar benim aancım çıkmıyor aöa aşırı kasık ağrım bar oturup kalkarken bile nefesimi kesiyor
Momunddad Aslinuur benim doktorum sadece bir hafta kullanmam gerektiğini söyledi bir hafta kullandım bıraktım her gün yatıyorum sadece tuvalete kalkıyorum 15 mm 3 cm di geçen hafta yani biraz daha kullansaydim daha iyi olmaz mi diye düşünüyorum şuan size kaç gün kullanın dedi
Aslinuur Gamzeabay hiç bilmiyorum bence biraz bizim de elimizde şuan ilaçları içip hep yatıp dinlenelim gerisi Allah ta
Aslinuur Gamzeabay en son çarşamba gitmiştim doktora ptsi tekrar gel dedi ptsiyi bekliyorum yani anlıycağınız siz ne zaman gidiceksiniz