Benim de 28 hafta civarında sınırın üstünde su fazlalığı çıkmıştı, bebeğin detaylı ultrasonunda sağlık sıkıntısı yoksa beslenme ile düzelebilir benim gebelik şekerim de çıkmadığı halde suyum çok artmıştı doktor karbonhidrat ve şekeri kesmemi istedi, ilk gebeliğimde şeker vardı diyet yapmıştım bu 2. Gebeliğim çıkmadı diye sevinmiştim ama o haftadan beri sıkı diyet yapıyorum , makarna pilav hamur işi ekmek her şeyi kestim sağlıklı ve protein ağırlıklı beslenmeye başladım ve çok şükür hafta hafta suyum sınırın altına indi ve 35 haftalık oldum , şuan kolestaz ve kaşıntı derdiyle uğraşıyorum ama hala sıkı bir şekilde diyetime devam ediyorum, en azından suyun erkenden gelme ve patlama riskleri azalmış durumda