Tubbaa Merhaba , bana tahriş etmeyen kullanıp memnun kaldığınız tüy dökücü krem önerir misiniz ? Veet hariç .
Newmomy Tubbaa Ben hamileliğim boyunca veet kullandım canm neden veet dışında dedin? yıllardır knu kullanıyorm ve gayet memnunum
yesim9401 Mevaninannesiii vücut deriden kimyasal maddeleri çekiyor, saç boyası gibi düşün kullanilmamali
Newmomy Asafeymeninannesi Ben bildim bileli tüy dökücü kullanıyorm hamilelikte de devam ettim bi kötülüğü olmaddı
sonsuzmasalim Newmomy bende hamilelikten önce kullanirdim fakat hamile kaldiktan sonra ebemle doktoruma sordum kullanma dediler icindeki kimyasal maddelerden dolayi🤔