32+3 te kızım da 2200 42 cm di biraz tombiş dedi şeker yüklemesi yaptırmamıştım açlık tokluk baktı doktor normal çıktı oğlum da 3720 doğmuştu normal o zaman yapısal olabilir dedii. Birde 21 günde 700 gram almış bazen böyle hızlı büyüme dönemine giriyorlar sonra stabil ilerliyor dedi ☺️