Transfer Sonrası 10.gün Değerim 26
Muhtemelen kimyasal gebelik oldu.Çok üzgünüm😞
Rabbim hepimize sağlıklı kolay gebelikler nasip eylesin aminnnn
Bu şekilde olup ne zaman tekrar denediniz ?
Donmuş embriyolarım var 3.Denemem olacak.Doktorum çok olumlu konuştu 🤲🏻