Merhabalar adetim bir gün geçince gebelik testi yaptım ve pozitif çıktı ertesi günler devamlı test yaptım ve hepsinde pozitif sonucu gördüm. Yurtdışında yaşadığım için burda hemen kan vermiyorsun sanırım keseyi görene kadar. Salı gününe randevu aldım ama kahverengi lekelenmelerim var, bugün itibariyle yedi gün geçti adetim. Böyle bir durumla karşılaşan var mı?