Merhaba Hanımlar bugün kontrole gittim 37+5 olduk ilk defa alttan muayene oldum çatı muayenesinde canım acıdı kasıldım . Ben normal doğum istiyorum ebe de üst kemik basık dogurursun denemek istersen ama sıkıntı olabilir zorlanabilirsin dedim doktotum da salı gel olmadı sezaryen düşünebiliriz dedi ama ben korkuyotum. Bu durumu yaşayan var mı?