B_simla rabia41_ evet yA karar veremiyorum herkes belirliyor isim daha önceden rüyamda görsem bari diyorum yavrum isimsiz kalcak diye korkuyorum eşimde isimsiz kahramanım diyor gülüyor😂
rabia41_ B_simla yaaa 😂 inşallah en kısa zaman da buluruz bizim daha zaman var 15. haftadayız ama sizin artık belli olması lazım değişik güzel isimler bulursam paylaşırım sizle de 😌😍
B_simla teachervera söylenişi çok güzel ama A101 deki tereyağının markası galiba 😂herseye bir kulp buluyorum Allah kahretmesin ki 😂😂🙈
BirAskMasali1323 teachervera Ya Vera nin başına gelen bı isim vardı Kuran’da da geciyodu bı turlu aklıma gelmiyo biliyomusunuz bı öğretmenimin kızının ismiydi çok hoşuma gitmişti ama bı turlu aklıma gelmiyo garip gelecek sorum belki ama şimdi diyeceksiniz ne biliyim ne isim her isimde yan yana getirilebilir diye ama bu söylediğim isim Verayla yakisan ve çoğunluk kişide duymuştum bu iki isimi yan yana bı fikriniz var mı
Cennet-polat B_simla biz 31haftalik olcaz hala bulamadım 😁içime sinmiyor hiç bir isimi yakıştıramıyorum ya esimdede bişey yok heralde doğana kadar buluruz bişey 😁
B_simla Cennet-polat Yanlız değilmişim🌸artık bende öyle diyorum doğana kadar buluruz heralde babası bişey diyor ben bişey buluyorum ben bişey diyorum o içine sinmiyor başta defne ve Eylül 2 seçenek vardı vazgeçtik onlardan şimdi birsürü isim var heh bu işte deyip koyabileceğimiz bi isim olmadı daha içimize sinmeli ki ilk duyduğumda ikimizin de tamam ya bu olur demeliyiz🌸
teachervera B_simla 😀😀😀Bende öyle o geldi aklıma ama bekarken diyordum kızım olsa ya vera ya lavinya. Oğlum aren kızım aden onlara çektirdim ismi vera çıktı
ebru1221_ B_simla yani eliz maviye karar vermeseydik Nil istiyordum kuzenim koyunca vazgeçtim, tanem olabilir. Çok severek görüştüğümüz bir yakınımızın kızının ismi onlar da birbirlerine hep birtanem diye hitap eder ordan yola çıkarak tanem koydular ☺️