Eminebyzaa1 36+4 de yoğun ishal var iki gündür normal mi anlamadım yani hani ishal olunca vucud susuz kalır derler ya ishal korkutuyor beni bide doğum belirtisi demiş bir kaç kişi burda doğru mudur yaşayan oldu mu?
amayinedeiyiilerledim Eminebyzaa1 antibiyotik kullanıyorsanız düzensiz kullanımda ishal yapıyor. Bol su için. Bebiş gelmek isterse de haftası normal, kendinizi yormayın çok🥰
Aysegul166 Eminebyzaa1 bende aynı durumdayım 1 haftadır haftamız günümüz aynı anlam veremedim ne olduğuna göbeğim düşük değil nişanımda gelmedi ama neden böyle oldu anlamadım
rmysa388_ Eminebyzaa1 hiç tedirgin olma canım gelmek istersede haftası falan normal kilosuda iyise sorun olmaz sen ishal olsanda olmasanda bol su iç işe yarasın benimde o haftalarda vardı ağrı ve ishal sonra yok oldu şuan 39.haftadayız ishal geri başladı belki gelicek hazırlık olabilir bende duymuştum herkesten ishal belirti oluyo diye belkidr hazırlanıyo gelmek için bilemiyorum😅
Eminebyzaa1 Sedanurcansam ishalden kaynakli mi doğum yaptınız yoksa doğum belirtisimiydi onu anlamadim
Eminebyzaa1 Sedanurcansam kilosu ne kadardı kuveze falan aldılar mi? Nasıl anladiniz doğum yaptiginizj
Eminebyzaa1 amayinedeiyiilerledim antibiyotik kullandım iki gün önce su da eriyenden smdi de vajinal fitil kullaniyorum ondanmidir diye düşündüm da oda değildir herhalde
amayinedeiyiilerledim Eminebyzaa1 antibiyotik yapıyor. Ben düzenli kullanıyorum. Düzen kayınca anında ishal oluyorum. O yüzden siz söylemeden tahmin edebildim aslında. Korkmayın.
555eeee67 Aysegul166 ya bende gun gece ishal oldum bel ağrisi titriyordum normalmış diyorlar şimdi yok kalsum içmeye başladi0imda her sefer böyle oluyorum bende 33+2 haftadayz ya 36 haftaliksin korkma sen biz korkalmm esas
Eminebyzaa1 555eeee67 o vakitler de yine ishal oldum ben kullandığımız ilaclardan dolayı doktor amca normal demişti bana da smdi burdakileri okuyunca korktum ben seninde korkulucak biseyin yom Allah’ın izniyle
Sedanurcansam Yani bilemiyorum tabiki ishalin sebebini ama çok şükür sağlıklıydı kuveze alınmadı. Ben de doğum belirtisi olduğunu anlamadım taki doğum olana kadar. Ama herkeste aynı olmayabilir