Gzmemn Hanımlar merhaba 1 buçuk senedir çalışıyordum bu sırada hamile olduğumu öğrendim 32. Haftada rapora ayrıldım sanırım bir ücret oluyormuş bu para ne zaman yatıyor doğumdan önce mi sonra mı?
Ozdemirinannesi- Gzmemn doğumunu yapınca doğum raporunu işverenine vereceksin sgkya girişini yapacak 2 hafta içinde yatar