cemre27 minoris sıvı organik deterjan aldım ben. Yumuşatıcı da frosch baby organik aldım ama bir daha yumuşatıcı kullanmıcam sadece ilk yıkamada kullanmak için aldım. 2 kere durulama yaptım çok çok az bi koku oldu. hani evde hafif bi bebek geldiği belli olsun diye aldım. Sonrası için yumuşatıcı kullanmayı doğru bulmuyorum. Zaten minoris deterjan yumuşacık çıkarıyor çamaşırı hiç yumuşatıcıya gerek bile kalmıyor içine giyeceklerini yumuşatıcız yıkadım çünkü.