Gamzede
8+4 haftalık hamileyim 8 yıl sonraki bi mucize 5 gün önce kanamam oldu hastaneye gittik hemen yatırdılar serum igne bi gece yattım istirahat verdi doktor sadece wc ye kalkkıyorum ama lekem bitmedi gitti progestan ve rovagyl kullanıyorum çok korkuyorum
Sulemrahkuzey
Canım bazen uzun sürebiliyor benim 3 ay boyunca ara ara oldu iğnelerle progestanla yatarak atlattım çok şükür ilaçlarını ihmal etme inşallah sende atlatırsın canım
Yaden
Canim korkma uzun bir sure leek devam edebiliyor. Her sey normals girecek , stres ten uzak kal
Gamzede
İnşallah yarın tekrar gidecez sancım hiç olmadı şükür