Ya arkadaşlar ben 18+3 üm. Bir kaç haftadır sürekli çamasırım su gibi ıslak.değiştiriyorum 1saat sonra yıne aynı. Basta terlıyormuyum acaba dedim ama sonra düşündüm oyle olsa daha oncede basıma gelırdı ama yenı basladı bu. Boyle bısey yasayan varmı aranızda? Bu hafta randevum var aslında doktora soracagım ama öerak ettm sizlerdede oluyormu normalmi diye