Bebemiz Bu normal mi acaba . İlk gebeliğim hiç hissetmiyorum hissediyorum da ben mi anlamıyorum diye düşünüyorum ama yok yani böyle evet hareket ediyo diyebileceğim bir şry hissetmedim hiç
e_blue_sky_a Bebemiz zayıf olmama rağmen ilk 19+5 idi hissettiğimde. Sonra durdu 21de detaylıdan sonra başladı. 28ze kaşar düzensiz oluyor ama 28den sonra hergün çok hareket oluyor
Yeni1gebelikkk Bebemiz ben 19da hissettim ama bebek olduğunu düşünmedim 20de biraz daha fazla olunca anlamıştım bebek hareketleri olduğunu
Essidiey Bebemiz Hiç canını sıkma, içini ferah tut. İlk hamileliklerde 20.haftayı buluyormuş hareketleri hissetmek 🤗 Benim de ilk hamileliğim, doktorum da aynı şeyi söyledi. Sen güzel enerjiler gönder, bol bol dua et 🥰
Bihterrr Ben 20. Haftaya girdim daha yeni hissetmeye başladım ama o da çok hafif hareketler. Acele etme yani vakti var birazcık daha ☺️
Bebemiz Anladım çok teşekkür ederim hepinizde daha önce çok erken haftalarda 4 düşüğüm olduğu için hem çok heyecanlı hen tedirginim. O zaman benim de vaktim vardır 🙏🏻
M_glsm Bebemiz normal canim 24 haftaya kadar hissetmeye bilirsin🥰 ben ilk gebeligimi 19 haftada minik kipirdama sekilinde ogrendim suan ikinci gebeligim 12 haftamdan beri kipir kipir biseyler hissediyorum ama bebek mi degil mi hala anlayamadim😂