sezz_ Hamişlerim , kızım 38+5 günlük hala bir kıpırtıı yoook ne zaman doğacak , artık doğumumun başlamasını istiyorum 🥹
Nesli46 sezz_ ay bende başlasın istiyordum normalde 39+5 im 2 gün önce doktora gittim salı gününe kadar bekleyebilir dedi net bir günü belli olunca insanı korku kaplıyor🤣şimdi mide mide ağrısı ve ishal ağrısı yaşıyorum çok korkuyorum😅