merimiri kendinizi hic uzmeyin diyeceğim ama aynı şeyleri ben de yaşadım ramazan bayramindan hemen öncesi üçlü testi sonucuna göre dr bana kesin down sendromu gibi bir yaklasimla bana gunlerimi zehir etti iki hafta ağlamaktan helak oldum ne yemek yiyebildim ne su icebildim bana gelebilecek en yüksek risk geldi dedi bunun daha risklisi yok dedi ama hic de öyle değilmiş hakkımı hic helal etmiyorum o adama sırf sıvı alabilmek için yaptıklarını düşünüyorum artık sonrasında ben de fetal dna testi yaptırdım çok şükür hic bir sıkıntı çıkmadı her sey gayet normal ve güzel su an da 25+6 dayim Allah hepimizin bebislerini sag salim saglicakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.