Aysegebes Selam hamişler. 16. Haftadayız uygulama sırt üstü yatma artık demiş ama bildiğim kadarıyla 24. Haftadan sonra dikkat etmek lazım yatış pozisyonuna. Hani şuan karnım da o kadar büyümedi ki ağırlık yapmaz belime. Siz dikkat ediyo musunuz?
Aylaa123 Aysegebes valla ben her türlü yatıyorum karnım çıkmadığı için yüz üstüde yatıyorum sırt üstüde doktorumda kendini nasıl rahat hissediyosan öyle yat dedi zaten öyle yatma böyle yatma demedi
Cosimaniehaus Aysegebes benim doktorum da 24.haftada artık sırt üstü yatmamaya özen göster dedi. Sağa ya da sola yat dedi.
sariniz13 Aysegebes 34.haftadan bildiriyorum 20.haftama kadar yada belki daha fazla her şekil yattım karnım hiç çıkmadı çünkü ama şuan ne sağa nede sola dönüp yatabiliyorum 😂hep bebişim çok hareketli hem ben sağa yada sola dönünce ayaklarımın uyuştuğunu hissediyorum o yüzden sırt üstü yatıyorum yatmamam gerekiyor ama napiyim😂 tam sırtıma ince bi yastık koyuyorum artık be kadar faydalı olur bilemem ama bebeğe giden kan akışını azaltmamak için
Acelyapova Belinize agirlik yaoacagindan degil bebek icin en iyi yatis pozisyonu sol tarafta sagada donebilirsiniz illa uyku sersemi duzde yatiliyor ama duz yattiginizi farkettiginizde solunuza donmeye ozen gostermelisiniz
Regima Sırt üstü yatıyordum ilk başlarda ama hem karnım büyümeye başladı hem artık o pozisyonda karnıma ağrılar girdiğini fark ettim. Ne kadar zor olsa da sağa ya da sola dönüp yatıyorum(yastıkla destekleyerek). Yastık koyarsanız daha rahat olur