Denizlerkadar Herkese merhaba ben aranızda yeniyim. Adetim 6 gün gecikti SAT 1 gün sonrasından itibaren yaptığım bütün farklı marka gebelik testlerin de pozitif. Dün kan verdim beta hcg 1.0 negatif neden böyle bilginiz var mı?
myangelson Denizlerkadar pozitifleriniz hemen mi cikiyordu ? Çünkü kanda yanılma olmuyor en garantisi kan tahlili
Dyg61 Denizlerkadar testlere göre gebelik var gözüküyor bence kanı başka bi yerde tekrar verin gecıkmenızde var cunku
Bir_nazenin01 Canım geç döllenme olabilir ama kanda çikmiyorsa testlere güvenme çünkü kan kesin sonuç veriyo
Denizlerkadar Bir_nazenin01 Çok teşekkür ederim, umarım geç döllenmedir. Peki neden adet olmuyorum ki düzenlidir benim adetim 😔
myangelson Denizlerkadar geç yumurtlama gorduyseniz adetinizi ileri atar. Diyelim bugün adet gununuz ama bugün yumurtlama gorduyseniz 14 gün ileri atar aslında siz adetim 2 hafta gecikti sanarken daha günü gelmemiş oluyor. Geç yumurtlama, geç döllenme böyle oluyor
Denizlerkadar myangelson Normalde yumurtlama da düzenliydi bu ay pik tam olmadı gibi geldi bana 3 gün silik çizgi sonra yok oldu ondan olabilir mi acaba? Şu an ovülasyon testlerim de t çizgisi de c den çok çok daha koyu çıkıyor 3 gün pik olur mu 🤷🏻♀️
myangelson Denizlerkadar yumurtlama ne zaman gördünüz en koyu gun hangisiydi ? 14 gün geçti mi uzerinden sayınca
myangelson Denizlerkadar mutluresim.com sitesine girip oradan yükleyeceksin. Altta çıkan linki kopyalayıp buraya yapistiracaksin 😊
myangelson Denizlerkadar Allah Allah çok şaşırdım şuan bu testler ne zaman yapıldı yani ilk hangisi sonra hangisi
Zeyneptekin1 Denizlerkadar canım kan her defasında yanıltmıyor olmayabiliyor kanı tekrar verir misin kan yanıltmış büyük ihtimal seni çünkü gebelik var
Mercanbirce Denizlerkadar genellikle beta hca yükselmez ise 2 güne bir kan testi verip yükselme değerlerine bakılır eğer yükselme olmuyorsa kendiliğinden adet olur gibi kanamanız olması beklenir eğer dış gebelik ise ameliyat gerekebilir bu nedenle doktorunuza gidip durumu anlatıp kan testini tekrarlamasını isteyebilirsiniz