Snyaydm Kızlar merhaba simdi doktordan ciktim gecen hafta geldigimde kese ve bebek goruldu 4 haftalik dedi ama suan geldigimde sadece keseyi gordugunu soyledi bebek oluşmamis ve rahimin ters dedi neden oyle dedi ki anlamadim ben
Seddda Snyaydm 4 haftalık bebek gözükmüyor zaten sadede kese gözüküyor 7. Hafta da gözüküyor genelde bence başka bir Dr a gidin
145356- Snyaydm 4.haftada bebeği görmesi imkansız zaten daha çok yeni çünkü 8.haftaya kadar yolu var benimde rahmim tersmiş korkulcak bir şey değil bazıların öyle olurmuş
Hulo2105 Snyaydm 4 haftalıkken kese bile zor görülüyor bırak bebeği görmeyi. Bence başka doktora gidin
Snyaydm @145356- evet hem ters hemde kesenin yaninda kanamam oluyor kahverengi lekelenmelerim ve afedersiniz bugun lavaboya gittigmde beyaz sumuksu gibi bir sey geldi hiseetim yani acaba o bebek miydi giden diye dusunuyorum