Zmrmom
Havva123
kbraucr128
Benimde ilk bebeğime kistik higroma hidrops fetalis tanısı koyuldu. 12 hastalıkken öğrendik. Başından sırtından karnına kadar ödem vardı. Aldır dediler aldırmadım. Gitmediğim doktor yapmadığım test kalmadı. Git gide ödem her yerini sarıyordu. Sardı da ciğerleri de ödem toplamaya başlamıştı. Kalbi sağa doğru kaymaya başlamıştı. En son beni zehirlemeye başlayınca eşimin imzası ile gebelik sonlandı. Ben aldırmadım aldırmak da istemedim en son beni zehirlemeye başlayınca mecburi sonlandırıldı. Cinsiyetini bile ölüm raporunda öğrendim 17 haftalıkken sonlandırıldı.
BusraaZeynep
Adınıza çok çok sevindim. Ben yine de istemedim sonlandırmayı ama eşim seni kaybedemem dedi. Bazen düşünüyorum sonlandırmasaydım sağlıklı olur muydu ama kese o kadar su toplamıştı ki bebek asla görünmüyordu. 😔 ölü doğum yaptım. Peşine düşük peşine kalp durması. Şu an 1 oğlum oldu 4. Gebeliğimde sağlıkla kavuşabildim çok şükür. Ama bazen düşünmüyor değilim sonlandırmasaydım ben gittiği yere kadar gitsin dedim doğsa da razıydım. Her şey Allahtan