ben kürtajdan sonra folidoce devam edebilirisn dedi doktorum dört ay içtim sonra bıraktım. düşük oranda folik asit ve b12 içeriyordu.
bayadır deniyoruz olmuyor yeniden gebelik. İnsilün direncim hafif de olsa cıktı, yumurtlamada olumsuz etkisi oluyormuş o yüzden bu ay inofolic combi kullanmaya başladım, 2.kutuya geçtim bakalım.