Kızlar selam, bugün küçük tuvaletimi yaptım. Büyük tuvaletimi yaptığımda bir anda sağ tarafıma bir şey battı gibi kramp mı desem acı mı desem bilemedim öyle bir şey girdi. 12+2’yim. Kan, akıntıda renk değişimi yok. Sizce neden olmuş olabilir? Sizlerde de oldu mu?
Bu arada sonradan devam etmedi anlık oldu ve geçti. Zorlamadım da büyük tuvalet için, geceden beri gazım vardı gaz çıkarıyordum