FatosNedim Merhaba kızlar. 11+3 günlük hamileyim de. Devlet hastanesinde cinsiyet öğrenilebiliyor muu
Beyzanur_42 FatosNedim bence ogrenebilirsin ki doktordan doktora fark oluyor devlette ben oğlumu 12 haftalıkken öğrenmiştim 😍şimdi 18 haftaligim daha cinsiyeti tam öğrenemedim 😂demek istediğim bu hep sırtı dönük bebisimin göremedik 🤫🙈
Glhnmsrr 11 haftalıkken söylemezler. Ben 12 haftalıktım bir sonraki gelmende bakarız cinsiyetine dediler. tahmin olarak bile söylemediler
Mirac2019 Devlet çok geç söylüyor maalesef. 12 hafta da yanılma da çok oluyor 14, 15 haftaları bekleyin bence daha kesin öğrenirsiniz