Busraxo canım bende 21 haftalık hamileyim gebelik öncesi basur(hemoroid) vardı şimdiye kadar bı sıkıntı yaşamamistim ta ki 3 gün önceye kadar, küçük abdestimi yaparken kan geldi peceteye zorlanma vs olmadı korktum apar topar hastaneye gittim doktorumu arayıp, alttan kontrol etti şükür rahimden gelen birşey degilmis, basurum tekrardan sıkıntı yapmaya başladı. 2 gündür birşeyim yok bol su iç, için rahat etmezse kontrole git bence ne olur ne olmaz risk alma