Eliflinasss Selam anneler Uyuyamıyorum nedendir artık hiç uyuyamıyorum sabaha karşı 4-5 gibi sızıyorum resmen sabah da erkenden haberim oluyor Nasıl baş edebilirim benim uyumam lazım :(((
Berfinkorkutt Eliflinasss 34. Haftadan sonra maalesef böyle bişey ortaya çıkıyor 37. Haftaya giriyoruz sabaha karşı 4 5 gibi uyuyorum 9 gibi uyanıyorum oda yarım yamalak hiç uyumadan 1 gün geçirdiğim halde gece yine uyuyamayıp sabaha karşı uyuduğum bile oldu tamamen vücut yapıyor keşke bi çözümü yada ilacı olsa 🥺
kubraclskn 31.haftama girdim bendede hafiften başladı 12 dedin mi uykum gelirdi şimdi 2-3 de uyuyorum eşimi gönderdikten sonra işe kendimi zorla uyutuyorum 😂valla sağa dön sola dön uyu uyan 12 ye kadar uyuyorum zorlayarak
SeydaGolcuk0 Haftada basladi benimde o problem uykuya dalamadikca kalp çarpıntısı yaşadım cok sinir bozucu bi durum 38+2 deyim simdi iki gündür sadece gece yatinca direk uyuyabiliyorjm o da sacece 4 5 saat gunduze yatmiyorum gece gero uyuyamam diye
kubraclskn SeydaGolcuk0 Benim kalp çarpıntılarım arttı kalp doktoruna gittim kalp ultrasonu verdi normal doğum için uygunmusunuz bir bakmış oluruz dedi 😥
mrym1997 ya bende bugün tam 34 oldum ve aşırı uyuyorum hiçbir iş yapamıyorum uykumun olmasından hep mayışık mayışık uykulu hissediyorum buda çok kötü vallahi
SeydaGolcuk0 kubraclskn Ben 38+5 de pazartesi günü sezeryan ile dogim yaptım. Bu kalp çarpıntısı ve tansiyondan dolayı serzeryan oldu. Birazda psikolojik olduğu için normal dogim esnasinda daha cok artabilir ben sezeryan aninda bile yuksek cikiyodu
kubraclskn SeydaGolcuk0 Sağlıkla büyütürsün inşallah hamilelikte 2 kat dahq fazla yoruluyormuş kalp o yüzden biraz riskli olabilir Normal doğum istiyorım ama bakalım
kubraclskn Busragokhan0911 Aaaa ilk defa duyuyorum bu zamana kadar kalp veya troid hiçbişeyime baktırmadım zamanı geldi bencede 😇
Eliflinasss Busragokhan0911 hap kullanıyorum zaten hamilelik başından beridir nolur nolmaz diye doktorum vermıstı