Hasibeeee Merhaba hanımlar bebeğim için şimdilik yenidoğan iki tane takım aldım 0-3 ay olarak da 7 tane takım aldım sizce yeterli olurmu yoksa biraz daha almalımıyım çok çabuk büyüyor fazla alma dediler bilgilendirirseniz çok sevinirim
ngksu Hasibeeee bence yeterli valla benim öyle diye diye 0-3 ay hiç yok bile diyebilirim hep 3-6 var yıkanır çeker kolay büyür diye diye böyle oldu😂
Adlaksy ngksu ya bende 4 takım kırklık aldım 2 takım da yenidoğan ayrı alt üst aldım geri kalan 3 6 aylık yeter mi sizce😂
ngksu Adlaksy yeter gider ya yani bebeklerimiz öğreticek bize onlar belirlicek çoğu şeyi bizde yol alıcaz öyle olduki yetmedi sipariş verseniz üç güne gelir üç güne de olanla açık kalmaz 😂dert etmeyin❤️
Adlaksy ngksu evet ilk gebeliğim her ağızdan bir ses çıkıyor ne yapacağımı da bilmiyorum 😂😂 bence de yeter ya bide o kadar kıyafetin yıkanıp ütülenmesi var 🤦🏻♀️😂