Mariam2 Günaydın kızlar ikinci gebelik benim ve kontrola gidiyorum herşeyi normal gidiyor ama her gün çok stresli yım bebekde bişe olacak diye korkuyorum hiç bı sorun yoken normal mi?
ssevilmommy Mariam2 aynı durum 12. Haftadayım şimdi kontrole gideceğim ikili tarama için içim içimi yiyor
Yildiz-y Mariam2 sanırım bu his doğurana kadar geçmeyecek çok normal ama yinede güzel düşünmeye çalışalım🥹
Esim Mariam2 ben de 27 haftadayım başından beri gitmedi düşünceler hareketini hissedince şimdi rahatlıyorum biraz olsun ama ya bişe olursa diye hep içim içimi yiyor, Allah korusun hepimizin evlatlarını 🤲🏻
Mariam2 Yildiz-y haklısın güzel düşünmemiz lazım ama elimde değil ilk cucukda böyle değildim eşim asker atamalar stres de vardı aklımdan çıkmıyor düşünce