Kızlar beni tanıyanlar bilir 38.haftaliktim normal polikliniğe kontrole gittim kanamam biraz geldi doktorda acile git alttan muayene etsinler dedi bende eve gittim bı duş aldım doğru acile alltan 2 kez muayene etti nsteds de ufak ufak sancılarım çıkıyordu neyse doktor enfeksiyona karşı yatış vercz dedi sancım saat gece 2 de başladı eetesi gün öğlene kadar acilmam yavaş ilerliyodu sunide verdiler şiddetlendi ve dün öğlen 1 bucukta paşami kucağıma aldım darısı bütün hamile annelerin başına kolaylık versin Rabbim sadece biraz sabır hamiş annelerim🙂🥲🥰