Kalbimxkk23 aynen dikiş korkacağın son şey olsun öyle diyim :D ama hem hemsire olarak hem de normal doğum yapmış biri olarak söylüyorum çıķim ani acıtmıyor.dogumun çikim ani tamamen seninle ilgili ,seni o durumdan Bi sen bir de Allah kurtarabilir.o yüzden bismillah de ikin,bir de bağırma bağırınca gücün gidiyor.ceneni öne eğ,sanki kakanı yapıyor gibi aşağı doğru ittir.yandaki tutulacak yerlerden destek al baya faydası oluyor.ben de şuan tekrar normal doğum yapmaktan korkuyorum ama benim korkum tekrar o sancıyı çekecek olmamdan kaynaklı.