Cerenvebebisi-01 2 aylık bebeğimle uçak yolculuğu yapacağım ilk defa bana verebilecek tavsiyesi olan var mı
Eceliza3434 Cerenvebebisi-01 1 haftalıkdı kızım 4-5 kez en az binmiştik emzir bol bol artık uçaklar çok konforlu bişey olmaz
Mrvylmz61 Cerenvebebisi-01 uçakğın kalkış ve inişinde emzirmen gerekiyor. Ya da biberon vermelisin yoksa çığlık kıyamet kopar. Ama en güzeli kalkarken ve inerken bebeğin uyuyor olması o zaman basınçtan etkilenmiyor. Uçağın kapısına kadar bebek arabanla gidebilirsin ben bu bilgiyi sonradan öğrenmiştim😃 onun dışında bilmek istediğin özel birşey varsa sor. Ben de ilkseferinde çok stres yaptım ama defalarca bindik rahat oluyor
Ftmasln Doktoruna danıştın mı ilk üç ayda önermiyorlar hatta izin vermiyor doktorlar bende yapacaktım ama doktorum müsaade etmedi 16 haftalık oldum şimdi izin veriyor oda yedinci aya kadar
Cerenvebebisi-01 Mrvylmz61 basınçtan dolayı inip kalkarken bişey olur diye ödüm kopuyor çok teşekkür ederim 🌸😘