tzeanneck bizde ortak karar veremedik.o yuzden ben hasstane cikisi,kapi susu vs kendi jstedigim isimle bastirdim.cunku bu konuda oncelik hakki benim ve butun aciyi ceken ve cekecek olan benim.o yuzden bence erkekler buna cok karismamali.cunku ztn soyadlarini aliyorlar bide isim vermeyiversinler.2.isim muhabbetinide kim cikardiysa Allah onu kahretsin:) ona siginip 2 isiim olsun diyorlar.ama o kdr eski ve hosuna gitmicek isimler yakistiriyorlar ki senin sectiginin yanina soyahla beyaz gibi kaliyor ve cocugada zorluk.ustelik cocugun hangi ismi sececgide belli.bpsu bpsuna koymak kstiyorlar.kendi bildigini yap taviz verme..benim esim hastane gunu ogrencek mesela vicdan yapmadigimi..