Kızlar yeni taşındığım saglık ocağına kayıt aldıramadık hamileyim dememe rağmen en son çok alakasız bir mahallenin dr biz alalım dedi ama kaydım hala düşmemiş beni eski ebemiz arıyor gebelik hala ondan görünüyormuş bana almama gibi durumları yok tkk mı neresi dedi tam bilmiyorum oraya gidersen direk alırlar itirazsız dedi başına gelen bar var mı acaba