FyA Evinuuu ay benimde son 62 şükürler olsun ki inşallah hayırlı doğumlar yaprız sağlıklı sıhhatli gelirler bebişker 😍 doğum şeklini ne düşünüyorsunuz
FyA Evinuuu ayrıca çok heycan yapıp elim ayagıma dolansın istemiyorum yoksa pnik olurum relaxım düşünmüyorum bişi 🤣🤣
Evinuuu FyA sağlıkla kucağımiza alalım o güzel tenine dokunalim inşallah ☺️😍normal doğum dusunuyroum istiyroum bakalım ne olacak baş aşağı bizimki şimdilik 😍😏☺️
Evinuuu FyA bende öyle yapmaya calisiyroum ama hazırlıklarını tamamladikca günler geliyor diye düşünüp heyecan basıyor 😍☺️
Evinuuu FyA çok teşekkür ederim 😍 evet şu an baş aşağı pek bilmiyorum ama harektli sağı solu belli değil gibi 😂