20+5 te detaylı ultrasyona gittim herşey güzel derken kalp odacığının birinin boyutu diğerlerine göre küçük dedi hepsinin eşit olması gerekiyormuş buda kalbi delik olabilir dedi göbeğimde fazla yağ olduğu için ve bebeğin eşi bebeğin önünde olduğu için net görüntü yakalayamadım dedi ve 2 hafta sonra tekrar kontrole çağırdı başına böyle bisiy gelen varmı düzelir mi