mrskorkut Ay şansa bak ya sanırım fazla damladı ya da test bozuk ikisinden biri 🥹 fazla testin varsa 3 damla yeter canım
Linatkgl caglanurr benim ilk gebelik tamda bu şekilde olmuştu aslında bende bozuk sandım ama hamileydim