Momybaby genellikle hamilelerde olduğunu biliyorum ama ben de daha önceden de vardı tabii daha önceden olması bunu iki katına çıkarıyor hani daha fazla rahatsız ediyor seni gebelikte çıkma ihtimali %90 daha fazla hani daha önce yoksa gebelikte çıktıysa sorun yok ve en kötüsü ilaç kullanamıyorsun sabaha kadar sürekli yanma ağrı içindesin