Arkadaşlar ben bir hafta önce banyodan çıktıktan sonra bayıldım ve uyandığımda altıma işrmiştim üç buçuk aylık gebeyim hemen hastaneye gittim kan ve idrar testi yapıldı ama asla ultrason bakılmadı normal dendi acil doktoru doktorumu aradı doktorum da bu haftaya randevu verdi bunu yaşayan var mı normal mi bu ya doktorumu da değiştireceğim