Kızlar merhabalar, bugün rutin muayeneye gelirken doktorum bana bebeklerden biri aşağı doğru inanılmaz baskı yapıyor kese her an patlayabilir doğumu durdurabilmek için seni yatırmamız lazım dedi ve yatışımı verdi. İkiz gebelikler için haftam sizce de iyi değil mi? Bu saatten sonra doğsalar küvoze girerler miydi sizce? Bide Medipol megadayım acil bişey olursa muhtemelen direk sezaryene alacaklar. Bu hastanede sezaryen doğumu tecrübeliyen annelerim varsa bana biraz bilgi verebilir mi ? Şimdiden teşekkürler ♥️