27+2 yiz ve 3 hafta kadar önce bebeğimizin ensefalosel olduğunu öğrendik radyoloji uzmanına gittiğimizde sizlerden var mı bebeğine böyle tanı koyulan bana bebeğin kalbini durdurup alalım yaşamaz dediler ama ben kabul etmedim merak ettim aranızda bu durumda olan var mı yada önceki gebeliklerin de yaşayanlar bilgi verir misiniz dualarınıza ihtiyacım var