Kızlar bugün 15 de doğum yaptım. Hep okuduğum o hikayelerden biri de ben oldum şimdi.. 2 haftadır döndürmeye çalıştığım kızım sabırıszlandı ters pozisyondaydı ama ben akşamdan sabaha kadar baskı hissediyordum. Her an suyum gelebilirdi. Baskı artınca kasılma olabilir dşye doktorumu aradım hemen gelmemi söyledi. Hastaneye geldim Nst muayene derken sezeryana karar verildi ve 2 saat içinde herşey hazırlandı ameliyata alındım herşey çok taze , spiral anestezi oldu.. 38+0 daydık gün sayarken kızım artık kucağımda Allah isteyen herkese nasip etsin. Sorularınız olursa cevaplarım 🙏