Mesen Hamilelik boyunca folik asit dışında hiç birşey kullanmayan annelerimiz var Mi acaba varsa herhangi bir sorun yaşadılar mi neden kullanmadilar bebislerinde olası bir durum oldu mu saglikli gebelik geçirdiniz mi ?? Şimdiden teşekkürler 🙂
yeschef-13 Mesen hamilelik boyunca kullanılan takviyeler bebekten çok anne içindir,doğum sonrası 6-8 hafta daha takviyelere devam edilmesinin istenmesi nedenide bu aslında
yeschef-13 Mesen sabahları omega ve magnezyum,akşamları magnezyum ve multi vitamin,2 gecede 1 d vitamini damlası.Ben demir hiç kullanmadım doktorum haftalık ezbere değil kan tahlillerine göre takviye kullandırdığı için demirim hep yüksek