39+0 da cumartesi günü sabah 10 da sancıyla uyandım ama hafif hafif adet sancısı vuruyodu. Belimde hiç kesilmeyen bi ağrı vardı saatleri takip ettim 15 dk dan 7-8 dakikaya düştü öğlene doğru. Öğleden sonra sürekli iç çamaşırım ıslanmaya başladı öyle aşırı değil ama az az sürekli ıslandı. Akşam 7 ye kadar evde çektim sancımı. Biraz ördek yürüyüşü biraz esneme hareketleri ada çayı hurma vs sürekli bişeyler yedim içtim desteklemeye çalıştım. Akşam kartal lütfü kırdar şehir hastanesine gittim acilden. Sancım çok az çıktı 2 cm açıklık var dedi suyun gelip gelmediğine bakmak için ped verdiler. 1 saat yürüyüş yaptım ama yürüdükçe sancım geliyo. Sonra pede baktılar su geliyo dediler bebek enfeksiyon kapar sancın çok az açılman çok az suni sancı verip doğumu başlatmamız lazım dediler. Yatış yapıcaz ama bi süre daha yürüyüş yaptım iyice bastırdı sancılarım. Sonra çıktık doğum haneye zaten orda tek kişilik odalarda önce doğum yapıyosun sonra normal odaya çeviriyolar aynı odada kalmaya devam ediyosun. Gittim açılmam 3-4 cm olmuş ama sancım gene gözükmüyor. Ben kıvranıyorum ama. Suni sancıyı bağladılar akşam 11 de. 2 buçuğa kadar 7-8 cm oldu açılmam ama ben bağır çağır kıyameti koparıyorum🤦🏼♀️ sonra bebeğin kalp atışları düşmeye başladı alel acele toplandılar hemen kesik attılar biri karnıma bastırdı falan ben ıkınmayı beceremiyorum bi türlü derken bi şekilde oğlum dünyaya geldi. Ama nasıl geliş 3 buçuk saat çektiğim sancılar o kesik acısı falan hiç bişey yok sanki bende o an doğdum. Bian önce dikişlerimi atın kalkmak istiyorum dedim yarım saat sürdü dikişlerimi atmak çok fazla dikişim var maalesef ama çok şükür ağrısız sızısız geçti sonraki sürecim. Dikişim biter bitmez kalktım yürüdüm oğlumun yanına gittim kucağıma aldım okadar güzel ki bu his kızlar 😍 19 mayısa bağlayan gece 2.42 de doğumum gerçekleşti. Bugün de sarılıktan dolayı bebeğimi hastaneye yatırmak zorunda kaldık. O iyi olsun ben beklerim ama okadar zor ki bikere kokusunu aldım tenini hissettim ya canım gidiyo şuan. Yoğun bakım olduğu için de göstermiyolar sadece süt sağıp götürüyoruz. Dua edin bize bian önce alıyım yavrumu kucağıma. Daha 4 günlük çok küçük. O içerde ağladı ben dışarda ağladım. Hasta olduğu için değil şimdi diceksiniz sarılık geçer hemen üzülme diye ama ben sarılığına değil çünkü biliyorum geçer doktor kontrolü altında daha iyi olur ama onu orda bırakıp eve boş dönmek çok zor kıyafetlerinde ki kokusunu aldıkça deliriyorum aşırı duygusalım bize dua edin 🥹