Gulhan_al benim ablam yapmıştı doğum çokta memnun kaldı bende şimdi aynı hastaneye gidiyorum Hakan bey doktorum çok memnunum kendisinden aylar önce sorduğumuzda normal 22 bin sezaryen 24 bin denmişti ama değişmişte olabilir muayene ücreti bile değişti benim doktorumun