Esma-12 benim dohum erken oldu ama şöyle gerçektej ben zaten haftalardır hep sancım var ağrım var diodum doğum ağrısı biraz daha fazlaydı sadece ve sadece doğum ağrısı olsa normal doğum çok basit olurdu benim suyum oldu gibi aktı ama durmuyor sanki çeşme gibi bir saat uzakta olan hastane gidecektim ağrım yoktu belimde ağrı vardı sadece keşke duş alıp kahvaltı etseydim eşim üstünü değişseydi kamuflaj ile geldi eşim. Bir saat yoldan sonra gittim hala az ağrı ama panik atak vurdu titriyordum sondaj korkunç birşey çığlık çığlığa kaldım kontrol etti dört santim açıklık dediler o zamanda az ağrı var ama aynı anda acıklı üç kişi kontrol edio üç el üç kol biri yumruk atar gibi vurdu orda kötü oldum ve gaddar dedim onu kovdum da ya sırt üstü yatırıolar hareket etsem daha iyi en son dinlemedim kalktım 6 cm açıklıkla yürüdüm odada çorba iç dedi merhametli üç tanesiydi aslında içtim süt içtim çişim geldi diyinve sondaj dediler geçti hayır dedim biri tamam tuvalete git ama düşürme dedi vazgeçip gitmedim üç saatte doğum oldu en basit kısmı tam açıklık ile doğum anı en zoru ebe kontrolüydu tecrübe oldu daha erken gitmem ikinci bebek olursa