black24 Kızlar sizce hangisi ? Neden bilmiyorum ama normal daha zor gibi geliyor bana. 36 haftalık olduk. Sezeryan istersem 38 de alacak normal istersem bekleyeceğiz
Hulo2105 black24 sezeryan… 2 haftadır yalancı sancı çekiyorum ona bile ağlıyorum. Normal doğum yapana saygım sonsuz.
Minigiim-vebenn52 black24 bence bebeğine bırak derim ikisinin de zorlukları var ama normal doğum yapılamayacak bişiy olsa benliğimizde bulunmazdı ben mecburi sezeryan oldum normal doğumda en çok 100 sancıyı gördüm aşırı zorlamadı yönetimini top üstünde zıplayarak yaptım sancıların çünkü Ama ilerisi zor olabilir bilmiyorum ama dayanma gücü mutlaka verir Allah Sezeryandan açıkçası memnun kaldım ben hemen ayaklanmıştım dikişim de belli olmuyor iç çamaşırın içinde kalıyor tabi suan dört ay oldu ara sıra sızlıyor mesela üşütünce falan Ben bir de sezeryan hiç istemiyordum açıkçası kesilmek istemiyordum çünkü . İkinci üçüncü çocuk sıkıntılı zor yani kesik iyileşmiyor neticesinde Ama normal doğumda orası eski halini alıyor dikiş falan kalmıyor ben memnunum sezeryandan ama dediğim gibi bu gibi yönler yüzünden normal isterdim
Azra8Engin black24 normal doğum. Çok istedim ama çatı darligindan olmadı.. sezaryen de ben çok zorlandim
Beybun_29 black24 normal doğumun sancısı var ama doğum sonrası ayaklanmak daha kolay olur kişiden kişiye de fark var normal doğumu berbat geçirenlerde var ama en iyisi öncelik normal doğum olmali
izobellaaa-_- Ben normal doğum çok istedim çok da iyiydi her şey suni da bebeğin kalbi yavaşladı sezaryen oldum ama şöyle deyim hiç bir acı vs hissetmedim çok iyiydi yaa belden aşağı uyuşturdular tabi ben komple gitmişim 😀 artı zaten doğumdan sonra bakanın da çoksa bebekle sen çok çok iyi oluyorsun benim annem eşim kayınvalidem vardı çok iyi atlattım şimdi 2. Sezaryanıma az kaldı hiç bir korku yok🥰
Beybun_29 black24 bide normal doğum etkisi 72 ile doğuma girdim 14 gün oldu göbeğim hemen iki günde nerdeyse gitmişti ve şuan 63 kilodayım ,tekrar 38 beden pantolonumu rahat giyiyorum dikişler zorladı ilk hafta ama şuan dikislerim de az bı kısmı kaldı gerisi döküldü ağrısı geçti doğum yaptıktan yarım saat sonra kendim kalkıp yürüdüm gaz olmasın diye yani çektim ağrıya rağmen normal doğum sonrası toparlanma çok kolay geldi bana zaten doğumum da üç saatte kendi sancım açılmam ile gerçeklesto bu durumu daha zor yaşayan var 1 2 gün açılma bekleyen sancı çeken 20 dikis alan bu şekilde olacağına sezeryan daha iyi olabilir o yüzden bence bebeğine bırak nasıl gelmek istiosa baktın aşırı zorlanio olmuyor vs o zaman sezeryan iste belki doğumun kolay olur bilemezsin ilk seçenek sezeryan olmssin
Sedef21 black24 bence her ikisininde kendine göre zorluğu var ablamla doğumlarımız yakın oldu ben normal doğum yaptım evet zor oluyor ama doğduğu an abartısız söylüyorum hiç bir ağrın kalmıyor ertesi gün hemen ayaklanmış oluyorsun sezaryen de ise doğum sırasında sıkıntı yok ama çıktıktan sonra bir kaç gün bebeğini emzirmek bile zor oluyor dikişlerden ablam çocuğunu emzirirken hep birilerinden destek alıyordu yani her türlü ikisinde de zorluk çekiyorsun canım zahmetsiz güzellik olmuyor ama her zaman normal doğum daha sağlıklıdır Buda bir gerçek eğer bizi bebeği riske sokmayacak bir durum yoksa normal doğum benim her zaman tercihimdir 🌸
Limonumsu black24 kesinlikle bebeğini bekle derim eğer normal gelmek isterse sonuna kadar diren. İlk gebelikte sezaryen çoğu anne için çok kolay ama sonrası çok zor mesela 2.gebelikte sezaryen olman gerekir ilk çocuğunla yeterince ilgilenemezsin kucağına alamazsın ağrıların doğum sonrasına sarkar ama normal doğum da bütün ağrıyı sızıyı doğum öncesi çekiyorsun bebeğin geldiği an neredeyse her şey bitiyor tüm acılar diyor yine de karar senin tabi ki ama bebeğine bırak istediği zaman istediği şekilde gelsin sancının başlaması hem senin vücudun tam olarak hazır hem de bebeğin bu dünyaya hazır demektir 🥰
Reina black24 sezeryan sonrası normal doğum yaptım bence güzel hazırlanılmış bir normal doğum asla ameliyatla kıyaslanamaz
Nur_hayder Reina benimde ilki sezaryen şuan ikinciye gebeyim 27 haftalık doktorum normal ola bilirsin gene de karar senin dedi ilk sezaryenim çok kolay atlatmıştım ama normal istiyorum nasıl bir süreç bekliyor zor mu?
Gzmemn black24 bende sanki sezeryandan yanayım 34. Haftadayım normal doğum güzel fakat ondada yırtılma vs olabiliyor ve aynı acıyı yaşıyorsun.
Reina Gzmemn hayır iyi hazırlanırsanız hiçbirşey olmuyor. Ben haftalarca spor ve perine masajı yaptım bir dikişim bile olmadı
black24 Teşekkür ediyorum hepinize, zaman yaklaştıkça kaygılarım arttı bide ilk doğum olduğu için tecrübesizim tabi. Allah bütün hamişlere kolaylık versin inşallah , hakkımızda hayırlısı olsun
Reina Nur_hayder vala canım bir dikişim bile olmadı. 3.ye gebeyim bunu da normal istiyorum. Benim için normal doğum dünyanın en güzel duygusuydu. Çünkü perine masajı spor yürüyüş ne varsa yaptım. Çok zor buldum ssvd destekleyen doktor. Senin doktorun yapabilirsin diyorsa şanslısın dene istersen
Moonfaced black24 Normal doğum tabiki doğru yönlendirerek çok güzel normal doğum yapılabilir ilk doğumum çok zor oldu çok bilinçsiz ve yönlendiren kimse yoktu 2. Hamileliğimde özel ebe tuttum daha bilinçliyim inşallah kolay olur
Epifizbezi black24 sezaryen doğum kendim istedim.bazı kadınlar dikişsiz doğuruyorlar bir ıkınmada çıkıyor çocuk öyle bir şeyin garantisini verselerdi normal olurdu ama vermiyorlar o yüzden sezaryen
Ebruucar black24 4 gün önce normal doğum yaptım ilk doğumum. Evet doğum olana kadar sancı çekiyosun. Kendi sancın daha dayanılır tabi ama ben suni sancıyla doğum yaptım zordu evet ama doğum gerçekleştiği an yeniden doğmuşum gibi bi rahatlama oldu hiç bişeyim kalmadı ağrı sızı yok sadece otururken dikişlerim biraz ağrıyodu oda olucak okadar. Karşı odamda sezeryan olan bi kız vardı iki kişi koluna girip yürüttüler hep bebeğine doğru dürüst sahip çıkamadı kızcağız. Bence onun ki daha zordu.