Gebeliğimin başından beri Çin takvimi, Rus takvimi, yüzük teorisi, kese şekline göre burada tahmin yapanlar hepsi erkek diyordu. Hatta çevremde beni görenler bile oğlun olacak diyordu. Sadece eşim başından beri kız olduğundan emindi. 16+3 üz bugün 2 doktora göründüm ikisi de net şekilde kız görüyorum dedi🥳🫠 12. Haftada kendi doktorum da bana kız gibi geldi demişti. Nur topu gibi kızımız geliyor Allah’ın izniyle😍 Allah isteyen dua eden herkese nasip etsin bu duyguları