Kızlar merhabalar,
Daha önceden post açmıştım baya sohbet etmiştik cumartesi günü bir kimyasal gebelik düşüğü yaşadım, 1 buçuk sene önce de 6 haftalıkken kalbi durmuştu ameliyat vs geçirdim psikolojik olarak iyiyim Allah’a şükür halime sağlığıma bin şükür.
Bugün genetik için kan verdik eşimle 1 aya anca çıkar dediler, doktorum korun bu süreçte dedi bende evdeyim işten ayrılmak zorunda kalmıştım hamile olduğumu öğrenince yeni girmiştim zaten nasip değilmiş diye çıkmıştım. Evde böyle oturup düşünmek araştırmak istemiyorum işe giriyim diyorum kendime uygun. Birde düşükten ne zaman sonra ilişki yaşadınız bunu doktora sormayı unutmuşum ekstra da mesaj atmak istemiyorum. Yorumlarınızı bekliyorum teşekkür ederim şimdiden. 🫠🫶🏻