34+4 olacağım bende , ekstra bir de 2 yaş bebesi ile uğraşıyorum 🤩 saat 4 ten sonra pilim bitiyor resmen elimin kolumun bileklerimin kanı eti çekiliyor gibi hissediyorum 😢 ama söz verdim kendime yarından itibaren büyük bebeğim uyuyunca bende uyuyacağım 🤩 evi zaten toplasamda 💩 götürüyor 😂😂 ağrım sancım çok şükür yok , hatta nst de sancım 0/1 arası çıkıyor o kadar yok çok şükür ♥️ nasipse 24 hazirana gün alacağım 06.06.24 te minik bir hanımefendi ile randevum var 🙏 görüş gününe kadar kilo aldırmaya çalışmaca 😜