Polenakn Anneler merhaba bugün tetanoz aşısı oldum olduktan 2 3 saat sonra bebeğimin hareketlerinin azaldığını hissettim açıkcası korkuyorum biraz bu durumu yaşayanlar var mı 1 haftaya kadar düzelir mi sizce
sdamla Ben her iki dozda da çok ateşlendim, gebelikte ateş riskli olabilir ateşinizi kontrol altında tutun ılık duş alın. Bizim bir yerimiz ağrıdığında bebişlerimizde hissediyor o yüzden yavaşlamış olabilir.
basakc36 Rkye0 Merhaba sabah dokuzda aşı oldum kolumda çok ağrı yok ama ateşim var birazda ara ara üşüyorum sizdede ateş olmuş sanırım ne zaman geçti